lauantai 18. lokakuuta 2014

Buranatytön päiväkirja



Blogin puolella on ollut tällä viikolla hieman hiljaisempaa, sillä mut on vallannut joku vuosisadan flunssa. Eikä loppua näy. 

Maanantai: Heitin Fransin kouluun. Lähdin apteekkiin, se ei ollut vielä auki. Kaupan kautta porukoille. Tulin kotiin. Katsoin 15 jaksoa Pretty Little Liarsia. Menin nukkumaan.

Tiistai: Lähdin aamusta tätini luokse moikkailemaan kummilapsiani. Juotiin kaffet ja aloitettiin hiustenvärjäysoperaatio, onnistuttiin hyvin. Siitä cittarin kautta ostamaan ylihintaiset shampoot ja hoitoaineet, että tää väri pysyis tällaisena. Frans lähti Helsinkiin katsomaan Suomen peliä. Katsoin 15 jaksoa Pretty Little Liarsia (rehab?).  Menin nukkumaan. 

Keskiviikko: Heitin Fransin kouluun. Soitin lääkärille ja sain ajan puolentunnin päähän. Menin lääkärille, ja nieluviljelyyn. Tiesin ettei mulla ole angiinaa. Menin porukoille köllöttelemään. Frans tuli kotiin ja auttoi mua täyttämään uravalmennus lappuja. Lähdin Jennin kanssa Skanssiin. Tulin kotiin. 

Torstai: Lähdin hammaslääkäriin. Multa poistettiin hammaskiveä jollain ihme poralla, ja sattu aivan himputisti. Lähdin ajamaan kotiin ja eksyin Varissuo-Kupittaa välillä (tähän on ihan looginen selitys, mä vaan käännyin väärään suuntaan ja ajoin littoisten kautta, hehe). Lääkäri soitti ja ilmoitti että mulla on joku streptokokki. Nukuin päikkärit. Sanne soitti ja lähdin heille. Käytiin tyttöjen kanssa kuvaamassa, sen jälkeen jälleen Skanssiin. Makoiltiin Jennillä. Kaupan kautta Ramin ja Jamin luo. Naurettiin. Hengailtiin. Tulin kotiin.

Perjantai: Nappasin Jamin mukaan ja mentiin porukoille moikkaamaan Ramboa. Rambolla on uhmaikä. Se veti mua tassulla turpaan ja kusi matolle. Huusin sille. Kaduin huutamista ja pusuttelin sitä. Heitin Jamin kotiin, ja hän kokkas meille päivällistä. Lähdettiin Jennin kanssa kirpparille, ja löysin ihanat kengät (Fransin mielestä 29. pari oli liikaa ja tarviin terapiaa..). Syötiin kanasalaattia, syötiin mokkapaloja ja juotiin liian monta kuppia kahvia. Katsottiin Vain elämää. Tulin kotiin. 

Lauantai:  Heräsin. Yskin, itkin ja yskin. Frans keitti mulle teetä ja nappasin koneen syliin. Tänään ollaan menossa Fransin vanhempien luokse syömään, jonka jälkeen mun pitää lähteä evakkoon että tuo herra saa lukea rauhassa tentteihin. Illalla mennään elokuviin katsomaan Gone Girl. Olen lukenut kyseisen kirjan. Odotan innolla. 

Näihin tunnelmiin, Heidi.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3