maanantai 15. joulukuuta 2014

10 syytä olla kiitollinen

Mä vähän kadehdin sellasta hippi- elämäntyyliä. Sellasta ei huolta huomisesta asennetta. Mä oon kauhee stressaaja ja välillä unohdan ne hienot asiat mistä iloita. Kun sitä alkaa miettimään, niin onhan tässä elämässä kuitenkin aika monta syytä miksi olla kiitollinen.

1) Perhe, oon kiitollinen mun perheestä ja siitä että meillä on niin hyvät välit. Heidän kanssa voi jakaa ilot ja surut. Oon ylpeä siitä millaiseksi oon kasvanut, ja siitä saan kiittää mun vanhempia.

2) Ystävät, oon kiitollinen siitä että mulla on maailman parhaita kavereita. Mua on siunattu harvinaisen hyvillä tyypeillä, joista en luopuisi.

3) Poikaystävä, oon kiitollinen että oon löytänyt mun rinnalle ihmisen joka kestää mun kiukkukohtaukset ja rakastaa mua vaikka kulkisin pieruverkkareissa ilman meikkiä.

4) Crossfit, oon kiitollinen siitä että oon vihdoin löytänyt lajin, jossa todella haluan kehittyä. Säännöllisestä urheilusta on vihdoin tullut osa mun elämää.

5) Terveys, oon kiitollinen siitä että oon pysynyt terveenä sekä siitä että ainakin tähän asti oon säästynyt perinteiseltä syysmasikselta.

6) Kirjat, oon kiitollinen siitä että oon vihdoin tajunnut miten mahtavaa lukeminen on.

7) Leikkaus, oon kiitollinen siitä että mulla on mahdollisuus vihdoin muuttaa sellainen asia jonka oon kokenut taakkana pitkään. (kiitos x100)

8) Kutsut, oon kiitollinen aina kun joku kutsuu mut jonnekkin. Oli se sitten kutsu syömään taikka synttäreille, se saa mut aina hyvälle tuulelle.

9) Nuudelit, oon kiitollinen siitä että joku on keksinyt ne. En vois elää ilman. Jos mä joutuisin autiolle saarelle niin ottaisin varmaan niitä mukaan, haha.

10) Blogi, oon kiitollinen tästä blogista. On mahtavaa lukea kommentteja ja huomata miten moni tätä lukeekaan. Kiitos siitä teille.

Mistä te ootte olleet kiitollisia lähiaikoina?

Hyvää yötä, Heidi.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3