maanantai 9. helmikuuta 2015

Odotus palkitaan

Tänään vihdoinkin reilun viiden kuukauden odotus on ohi!

Sain tietää että mun leikkaus on ensi viikolla, ihan huippua. Olin kylläkin luullut että tieto tästä tulisi hieman aikaisemmin, jotta asioita voisi järjestellä. Onneksi kävi kumminkin niin hyvä tuuri että tää osui hiihtolomalle. Uskomatonta, en vaan käsitä. 

Tässä kohtaa en voi oikeen sanoa muuta kun että pikkuhiljaa alkaa jännitys kasvamaan. Mun äiti taisi mennä jonkun sortin paniikkiin kun hänelle ilmoitin asiasta, mutta hyvä että joku stressaa munkin puolesta, haha. Voi olla että ensi viikolla en sitten olekkaan näin rauhallinen. Ja jos nyt saan jonkun flentsun tai tää jostain syystä siirtyy niin vedän kyllä itkupotkuraivarit. Nyt koputetaan puuta.

Sanoin Fransille että mulle saa tuoda sairaalaan vihreitä kuulia, sillä niitä saa syödä vaan jouluisin ja erityisinä päivinä. Ja leikkauspäivä on mulle erityinen.

Ensi viikolla palataan siis asiaan kiloa kevyempänä.

Näihin tunnelmiin, Heidi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3