maanantai 15. kesäkuuta 2015

Kotistudio

Rakennettiin tossa yks päivä Sannen kanssa kunnon studio tänne meidän "olohuoneeseen". Sohva sai kyytiä niin kuin kaikki muutkin huonekalut jotka osui tielle. Mä rakastan kuvia joissa on selkeä tausta, ja mun mielestä valkoinen toimii siinä aina, näinpä päädyttiin hyödyntämään tätä meidän täysin valkoista seinää. Tosta isosta ikkunasta paistaa päivisin aurinko suoraan tohon seinään, joten valotusongelmakin on hoidettu.

Inspiraatio lähti tosta hatusta, joka on kyllä aika floppi ostos Seppälästä joskus pari vuotta sitten, kuka keksi hatun jonka alta ei näe mitään, kun noissa reunoissa ei oo mitään mikä pitäis hatun muodossaan. No sopiipahan tällaisiin kuviin kun nenä päähän. Mun mielestä myös noi meidän nahkatuolit on kauniin elegantit ja tuo kuviin kivan lisäosan, mitään sen kummempaa ei siis tarvita. Pari yksityiskohtaa ja muu sitten rakentuu sen ympärille.

Oon kiitollinen, että mulla on ystävä, joka ainaisesta räkätyksestään huolimatta joka kerta kärsivällisesti toteuttaa mun ideoita. Ja myös itse kehittelee niitä. Taisi se olla Fransinkin mielestä hauskaa kun mä makaan noilla tuoleilla kuin mikäkin akrobaatti nelinkertaisen kaksoisleuan kanssa. No, kaikkea pitää kokeilla että päädytään lopputulokseen joka miellyttää, haha.

Mun mielestä tällaset kuvat on ihan mukavaa vaihtelua niille ainaisille instagram selfieille, enkä muutenkaan halua sellaisia blogissani julkaista. Vielä kun saisi joskus aikaiseksi ostaa kunnon kameran ja jopa opetella käyttämään sitä. Onneksi mun kännykän kamerassa on 42 megapixeliä, että kyllä silläkin jo johonkin pääsee.

Näihin kuviin, Heidi













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3