maanantai 1. syyskuuta 2014

Kuka minä olen

Kello lähenee puoli kolmea ja täällä mä silmät ristissä pähkäilen että a) mikä on banneri b) mikä on gadget ja c) miksi kaikki pitää toteuttaa aina öisin. Oikeesti. Miks?

Mutta siis luulen että pieni esittely on tarpeen, että saadaan teille lukijoille selväksi kuka täällä ruudun takana näpyttää. 
Olen siis Turkulainen, ellei vielä oo käynyt ilmi tästä mun ihmeellisestä kirjotustyylistä, kaksikymmentävuotta tuli mittariin viime maaliskuussa ja mun puolesta enää ei tartteis vanheta. KAKSKYMMENTÄ. Kuullostaa ihan liian paljolta. Tällä hetkellä asustellaan poikaystävän kanssa kupittaalla, mutta paljon pyörin myös kotikotona vanhempien nurkissa hoitamassa uutta hauvavauvaa Ramboa. Perhe on mulle hurjan rakas ja siihen kuuluu äidin ja isän lisäksi myös pikkuveli.

Mun päiviin kuuluu tulevaisuuden suunnittelua, sillä en oo oikeen selvillä siitä mitä haluan tehdä tai opiskella. Kaks kertaa oon hakenut Turun oikeustieteelliseen, mutta nyt on aika sanoa tuomarin uralle heipat ja suunnata nokka kohti uusia haasteita. Journalistiikka ja media-ala yleisesti kiinnostaa. Oon innokas valokuvaaja, mutta amatööri, vielä.

En halua laittaa mun blogia mihinkään tiettyyn kategoriaan, sillä "naurukohtauksia" tulee sisältämään postauksia laidasta laitaan. Lapsenmielisyydellä ja sarkasmilla höystettyjen postauksien lisäksi pyrin löytämään sen sisäisen "aikuisuuden", ja kirjoittamaan myös jostain järkevästä. Kommentoikaa, kertokaa omia mielipiteitä, sillä se on bloggaamisen salaisuus. Vuorovaikutus. 

Mikä on ensivaikutelma? Miellyttääkö banneri?

Hyvää yötä. Heidi.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3