torstai 18. syyskuuta 2014

Oot outo

Meillä kaikilla on omat oudot tavat, joista ei välttämättä jokaisen kaduntallaajan kanssa aleta keskustelemaan. Osaa niistä ei välttämättä itse pidä niinkään outona, kun taas kaveri vieressä voi miettiä et ei tollakaan kaikki oo ihan himassa.. Silläkin uhalla, tässä muutamia mun outoja tapoja.

1) Oon siinä suhteessa perfektionisti että mun on aina pakko viikata mun vaatteet. Voin viikata mun vaatekaapin parikin kertaa viikossa, mielellään kaiken pitää myös olla värijärjestyksessä. Ja jos meen jonnekkin kaverille yöksi, mun on pakko viikata mun vaatteet johonkin tiettyyn nurkkaan siistiin pinoon.

2) Koska automaatilla käynti tai verkkopankkitunnuksien käyttö on muka vaivalloista, oon tehnyt mun kännykkään "taskupankin", jossa on siis mun tilin saldo ja josta aina miinustan summan kun jotain ostan. Tosi kätevä varsinkin klo 3:00 kännimatkalla kotiin, kun on vaan pakko saada se päivitettyä. not..

3) 5 on mun onnennumero, ja valitsen sen aina jos mun käsketään sanoa joku luku. Jos sitä ei saa valita käy myös 55 555 5555 55555 ja sitä rataa..

4) Jos joskus satun katsomaan keno arvontaa iltaisin (se siis missä ne keltaset pallot tulee sieltä masiinasta ja niissä on joku numero), niin katon vaan tuleeko sieltä sellasia palloja että niistä luvuista löytää 5 kertaa vitosen esim. 45 56 55 25 5. Jos ei tuu niin jotain huonoa tapahtuu.  Selväjärkistä eikö.

5) Herätyskellon hälytykset pitää olla aina tasatunnein, taikka vartin välein. Herätys 7:03 ei käy.

6) Sama pätee äänenvoimakkuuksiin vol 20 25 tai 30 käy, vol 22 ei.

7) Ostan aina kaupasta mynthonin extra väkeviä kurkkupastilleja vaikkei mulla edes satu kurkku. Toi tapa mulla on ollut jo varmaan 10 vuotta.

8) Pelkään niin paljon mennä meiän rappukäytävään iltaisin, että mun kavereiden pitää odottaa auton kanssa pihalla niin kauan että pääsen ovesta sisään. (se talo on niin hämärä että musta tää tapa ei oo outo, mun kaverit on toista mieltä.)

9) Mulla on myös tapana diagnosoida itelleni aika usein syöpä tai sydänkohtaus. Tai muuten vaan joku tappava lepra. (tän tyhmän tavan tiedostan kyllä, ja siitä koitan päästä eroon.)

10) En oo koskaan sanonut yhtään kirosanaa vanhempieni kuullen, enkä isovanhempien.

Haha, alko jo itteäänkin huvittaa nää jutut.

Näihin tunnelmiin, Heidi.




6 kommenttia:

  1. Haha, ihana postaus! toi 2 on iha totta, paitsi pyydän aina äitii tarkistaa sen tilin tilanteen ja ilmottaa mulle.. ja sit numero 5, aina jos ei voi ottaa nelost jossai ni otan vitosen ku muistan et se on sun onnennumero :D ja aina jos nään numeron 45 tai 54 ni aattelen et heyyy Heidin ja mun onnennumerot :-) t. Sara
    ps. löysin kesäl mökilt jonku Heidin ja Saran salaisen vihon:D jtn kalkkunajengi-settii ja piirroksii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä!! Tulin niin iloseks täst kommentista ku muistin taas kaikki meiän sähellykset :D Muistan ku joskus naperoina päätettii et noi on meiän onnennumerot :) huikeeta!

      Poista
  2. Ihan mahtavia nää jutut♥

    VastaaPoista
  3. Toi 9!!!! Jo 15v kaikki perus flunssatki oli aina jotai kuolemanvakavii tautei ja sul oli aina kuumemittari mukaa joka paikas! :D - Julia N

    VastaaPoista
  4. Hahaha ihan kamalaa! Toi on hirvee tapa ja mul on vieläki aika usei kuumemittari mukana :DD

    VastaaPoista

Kiitos <3